Školní poradenské pracoviště
Školní poradenské pracoviště střední školy
pracuje ve složení výchovný a kariérní poradce, metodik prevence, sociální pedagog a školní psycholog.

Kariérní poradkyně: Mgr. Jitka Alexová
Konzultační hodiny: středa 13:30 – 14:30, ukancelář zástupce ředitele pro střední školu
Kontakt: e-mail: alexova@skolatisnov.cz, tel: 725 557 792
Ve střední škole pracuji od roku 1994, funkci kariérního poradce zastávám od roku 2010. Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity, obor matematika – základy techniky, učitelství 5-12.
Náplní mé práce v oblasti kariérního poradenství spolupráce se zaměstnavateli. Velmi ráda se věnuji práci s třídním kolektivem a diagnostikou jak třídy tak jednotlivců. Podílím se rovněž na adaptaci nově vzniklých kolektivů.
Mým krédem je: „Komplikovaná osobnost žáka je pro mne výzvou“

Výchovný poradce: Mgr. Lenka Bednářová
Konzultační hodiny: Čtvrtek 13:30-14:15, učebna 66
Kontakt: e-mail: bednarova@skolatisnov.cz, tel: 725 557 692
Ve školství pracuji od roku 2003, na naší škole působím od roku 2011. Vystudovala jsem pedagogickou fakultu Masarykovy university v Brně, obor učitelství matematika – chemie.
Náplní mé práce je poradenství žákům a jejich zákonným zástupcům v oblasti podpůrných opatření, problémů při učení, komunikace s pedagogicko-psychologickými poradnami, poradenská činnost pro učitele. Podílím se na adaptačních procesech nově příchozích žáků. Pracuji s třídními kolektivy a provádím diagnostiku různých výchovných a vzdělávacích jevů.

Metodik prevence, sociální pedagog: Mgr. Richard Mašek
Konzultační hodiny: pondělí, středa 13:30 – 14:30, kabinet 44
Kontakt: e-mail: masek.richard@skolatisnov.cz, tel: 725 557 686
Jako pedagog pracuji od roku 2014. Od stejného roku působím jako sociální pracovník v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Vystudoval jsem Sociálně – pedagogickou fakultu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Náplní práce meodika prevence je monitorování sociálně patologických jevů či jejich rizik, poskytování přímé podpory žákům s rizikem či projevysociálně patologických jevů a jejich rodičům, spolupráce s třídními učiteli, spolupráce s třídními učiteli, koordinace spolupráce školy s Policií ČR, PPP, krizovými centry, kurátory a dalšími odborníky.
Náplní mé práce sociálního pedagoga je pomáhat mladým lidem zvládat nepříznivé životní situace. Pomocí vytváření bezpečného prostředí, ve kterém je možné řešit témata přesahující rámec školy, pracuji se žáky na tom, aby se minimalizovaly dopady jejich nepříznivé situace na studium a na jejich fungování ve společnosti.
Mým krédem je: „Otevřená mysl nezná hranice pro poznání.“